zijn er waxine led lampjes in rode licht te koop? en waar haal ik ze dan?

ik zie ze hier in de winkel alleen maar in het wit, maar wil graag rode lampjes er in hebben en blauw en groen enz, wil liever niet zelf lampje eruit halen en nieuwe in de kleur erin doen, gewoon al vanaf de fabriek rode lampje erin..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vindt je gwn bij de Blokker en de Marskramer volgens mij.
Zeker bij de grotere filialen.

Het beste antwoord

Hier kan je ze i.i.g. bestellen:

http://www.topshop247.eu/set-van-6-oplaadbare-waxinelichtjes-rood

Ik geef je ook een goede kans dat ze te vinden zijn bij de Blokker, Kruidvat, Marskramer en niet te vergeten Action.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Philips LED kaarsen zijn er in allerlei kleuren, zie bron.
Ik kon ze zo snel niet vinden, maar weet bijna zeker dat er ook 'living colours' versies zijn met instelbare kleur.

Toegevoegd na 3 minuten:
Geen 'waxine' maar wel veel keus (niet echt goedkoop helaas) : http://goo.gl/E9sI1