Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je bij Eigen Huis en Tuin of Rob's Grote Tuinverbouwing het allemaal zelf betalen?

Ik wil heel erg graag mijn moeder verrassen met een nieuwe tuin. Ik kan het zelf niet doen. Dus ik vroeg me af hoeveel je moest betalen voor EH&T of Robs tuin verbouwing

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
104.5K
marjolein55
3 jaar geleden
Het is niet aan te raden om dit te laten doen,er komen namelijk heel veel kosten bij en die kunnen hoog oplopen.Informeer naar een vrijwilliger of die dit voor je kan doen of anders bij een buurthuis.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zijn er kosten aan verbonden als ik mezelf of iemand wil opgeven voor Robs Grote Tuinverbouwing?

Bij aanmelding moet u rekening houden met een eigen bijdrage. Deze zal, indien u wordt uitgekozen, kenbaar worden gemaakt. Wij kunnen u van tevoren geen inschatting geven, omdat de hoogte van het bedrag afhankelijk is van de wensen aan de tuin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mijn familie zou dan tussen de 5 en 15 duizend euro zelf moeten betalen, dat was het aanbod van Robs tuin verbouwing, je hebt dus wel de keus hoeveel je zelf betaald, maar voordelig is het niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zoveel geld zijn er echt wel anderen die het doen Zonder een camera erbij dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij zijn hier ook niet op ingegaan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding