Spin nooit alleen! Wat is hier waarheid aan?

Is net de veel te grote spin gevangen, maar het was zo'n monster waarvan ze zeggen dat ze nooit alleen komen.. klopt dat? een vriendin had een paar dagen terug toevallig wel 2 van de zelfde spinnen in huis, zo'n zelfde als deze

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
8.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goeie vraag

Antwoorden (3)

Spinnen groeien op uit een nest van duizenden, kans is groot dat er een paar samen trekken. Ze zoeken elkaar ook op om te paren, bij sommige soorten eten de vrouwtjes daarna het mannetje op, dat scheelt er weer in (-;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind je ergens een spin, dan is de kans groot dat er meer zitten/ wonen.
Omdat de omstandigheden voor spinnen gewoon gunstig is.
een die net zo groot is, is dan toeval.
De grote spinnen zijn altijd vrouwtjes, de mannetjes zijn veel kleiner.
2 vrouwtjes vlak bij elkaar lijkt me niet logisch, omdat ze elkaar niet dulden, zelfs opeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg dit altijd over die grote spinnen (Huisspin) Meestal September en dan prijs. Nummer 1 nog niet gevangen en binnen paar minuten of dagen meldt zich nummer 2 Alsof die als paartje binnenkomen...
Meestal weer een jaar rust zodra nummer 2 gevangen is.