Hoe huur een appartement/studio met eigen voorzieningen. Als je geen baan hebt ?

Waar vind je ze ? hoe vind ik ze ? Hoe regel ik het op korte termijn. Wat als ik niet 3x of 5x de huur verdien wat men vaak aanhoud ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (4)

Wellicht moet je eens kijken bij anti-kraak. Daar zijn ze soepeler wbt de regels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kraken mag toch niet meer dus is hier nog vraag naar ?
Tevens ben ik op korte termijn opzoek naar woonruimte en kan ik niet lang gaan wachten op een lijst.
Daarnaast wil ik iets huren voor langere termijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor anti kraak gelden strenge regels, je moet vaak een stabiel inkomen hebben. @koekenbakker... antikraak is iets anders dan kraken...
De snelste oplossing voor het vinden van een woning op korte termijn, zonder inkomen, zonder inschrijving, is op zoek te gaan naar een kamer.

Misschien niet helemaal iets met eigen voorzieningen zoals je dat in het ideale geval zou willen, maar er zijn zelfs mensen mét baan en inkomen die hiertoe genoodzaakt zijn, gezien het tekort aan betaalbare woonruimte en de reglementen die hier tegenwoordig aan verbonden zijn. Soms moet je gewoon de wens even loslaten en voor de toegankelijke oplossing gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Carex is een organisatie die leegstaande panden tijdelijk beheert en verhuurd, kijk maar eens op hun site.
Via de woningbouw kan je huren, maar heb je wel te maken met wachttijden, en als je ouder als (21 of 23 weet niet meer precies) kan je huursubsidie krijgen als je aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schrijf je gewoon in bij een woningbouwvereniging, dan betaal je ook een normale prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt een korte-termijn oplossing aangezien de wachttijden meestal wel een paar jaar zijn, afhankelijk van waar je zoekt.