gaan vliegen en muggen dood in een stofzuiger?

ik zuig er regelmatig wat op, maar weet niet of het wel zin heeft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
16.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze kunnen je ten minste niet meer steken:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal goed, dat is ook de reden dat ik het doe, als ze alleen rondvliegen had ik er geen problemen mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kunnen niet uit de stofzak, dus dan houdt het sowieso op, nog los van het "zuiggeweld" waar ze aan bloot staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vliegen steken toch ook niet, dus waarom moeten ze dan per se dood/gevangen?

Het beste antwoord

Hangt van de stofzuiger af, of de vliegen en muggen het opgezogen worden overleven en of ze vervolgens weer terug naar buiten kunnen kruipen.

Twee uitersten: bij een kruimeldief zullen met name de vliegen het snel overleven en nadat de zuiger is uitgeschakeld makkelijk weer naar buiten kunnen kruipen.

Heb je een krachtige stofzuiger met waterreservoir als opvangbak, dan zullen én de vliegen én de muggen het zeker niet overleven.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb gewoon een miele met zak

Andere antwoorden (3)

Meestal wel, ze kunnen er gewoon weer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf heb ik een dyson die vermaalt de vliegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als kind heb ik heel veel vliegen opgepakt, en neer gegooid (sadistisch) en ik weet uit ervaring dat als je er eentje neer gooit en niet zo hard, dat hij dan dood is.
Dus door de kracht van die stofzuiger zal hij waarschijnlijk ter pletter slaan in de zak.