Waar kan ik hersluitbare plastic zakjes kopen?

En dan heb ik het niet over hersluitbare diepvrieszakken, maar zeg maar van die dingen waar je kleine schroefjes in doet, alleen dan wat groter. Type wietzakje, alleen dan wat groter en zonder het wietlogo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
14.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
overal:
knoopje erin, knoopje eruit, enz... ;-)

Antwoorden (7)

Verschillende maten verkrijgbaar op
http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d1527.html
bamibal
12 jaar geleden
die kun je ook bij een growshop kopen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal ze bij een winkel in feestartikelen en etalagematerialen (geen idee waarom juist zij ze verkopen, zag het een keer toevallig.
Bij de Bruna of zo'n soort winkel heb ik ze ook wel eens gezien
12 jaar geleden
Hersluitbare zakjes kun je hier kopen:

http://www.timmersverpakkingen.nl/webwinkel/?group=8503&
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruidvat , blokker die winkels verkopen Ze wel ieder geval bij mij wel :p succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij albert heijn hebben ze ze te koop en ze zijn stevig er her te gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
De kleinere bij hobby winkels