Op mijn whirlpool amerikaanse koelkast brand er een lichtje. Ik weet niet wat het lichtje betekent. In de bijlage welke lichtje ik bedoel.

Toegevoegd na 1 uur:
Whirlpool 20RI-D3L

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.4K
Pieter2011
12 jaar geleden
Geen antwoord op je vraag, maar hier kun je misschien de handleiding vinden; zo niet dan kun je die (telefonisch of per e-mail) gratis opvragen:
http://my.whirlpool.eu/app.cnt/whr/nl_NL/pageid/InstructionsForUse

Het beste antwoord

Gevonden op site van Whirpool

Bacteriewerend filter: Dit symbool geeft aan wanneer het bacteriewerende filter op is. Bij aankoop van de koelkast en/of na vervanging van het filter is het symbool van het filter uit of licht blauw op (bij sommige modellen goren i.p.v. blauw). Als het symbool geel wordt betekent dat dat het filter binnen korte tijd vervangen moet worden. Als het symbool rood oplicht moet het filter vervangen worden.
Belangrijk: Het bacteriewerende filter mag pas nadat het symbool rood oplicht vervangen worden.