Waarom komen vliegen de hele tijd op je zitten?

Vliegen kunnen overal gaan zitten, maar lijken het op de één of andere manier leuk te vinden om de hele tijd op mensen of dieren plaat te nemen. Vooral als je slaapt. Waarom is dat? En ik heb het niet alleen over steekvliegen (die komen natuurlijk op het bloed af).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons in drenthe noemen we vliegen; muggen
en muggen noemen wij neefjes

Het beste antwoord

Het is bekend dat muggen op lichaamswarmte afkomen. Het zou kunnen dat vliegen dat ook doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zweetgeur zou een reden kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de geur van het eten (zoet