Waar kan ik (betaalbaar) waterbestendige kleine kaartjes kan laten drukken?

Het gaat om kleine bedankkaartjes, zo'n 150 stuks. Bij Vistaprint kan je wel kaartjes/labels laten maken, maar ik vind niet erbij dat er ook waterbestendige zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Misschien is dit een idee:
http://www.drukenbestel.nl/visitekaartjes-visitekaartje-businesscards-bedrukken-bestellen

Met een laminaatcoating is het redelijk waterbestendig, maar geplastificeerd kan ook. De prijs is van veel factoren (oplage, aantal kleuren) afhankelijk, maar als je je wensen invult, zie je zó wat het kost.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt een laminator kopen voor ongeveer 25 euro bij mediamarkt,daar krijg je ook de hoesjes voor visitekaartjes te lamineren,vlgs mij 50 stuks voor 8 euro.