Hoevaak in je leven ben jij (al) verhuisd en naar hoeveel verschillende plaatsen? En om welke reden?

Er zijn mensen die niet te lang op één plek kunnen (willen) blijven zitten of i.v.m. gezinsuitbreiding groter moeten gaan wonen of juist kleiner als de kinderen het nest hebben verlaten.
Zelf ben ik vanaf mijn geboorte aan mijn 10e huis bezig en aan mijn derde woonplaats.
Ik ben benieuwd hoevaak - en waarom - er verhuisd wordt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben ook al zo'n 11 keer verhuisd in mijn leven. In Nederland 3x, Italie 7x en Amerika 1x. In de meeste gevallen verhuisde ik achter de liefde aan en met die persoon(en) verhuisde ik weer verder. Ik hoop nu mijn eindbestemming bereikt te hebben en wil nog 1 keer verhuizen naar een andere wijk (het liefst zo snel mogelijk). Ik heb er wel altijd een hekel aan gehad. Mij veel te veel werk. Ben blij dat ik nu niet meer zo'n globetrotter ben. Alleen nog weg voor vakantie.

Ik ben in totaal 8 keer verhuisd naar 3 verschillende woonplaatsen. De eerste 2 keer van en naar mijn geboortestad. De laatste 4 keer in mijn huidige woonplaats. En de redenen laat ik me verder even niet over uit...

Één keer met mijn ouders mee van een stad naar een dorp. Ouders wilden groter en landelijker wonen.

hm.. voor zover ik kan herinneren 21 keer. Ouders die 3keer verhuisd zijn. Daarna op verschillende plekken gewerkt en in verschillende landen aangekomen, op zoek naar betere woningen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100