Help, er komt hars uit mijn tuintafel !

Mijn tuintafel is geschilderd, maar door de verf heen kruipt er met warm weer hars tevoorschijn. Kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.3K

Het beste antwoord

Het beste is om de hars er uit te krabben (als je het warm maakt stroomt het er zo uit), dan het gat op te vullen met houtvuller en weer te schilderen.
Geen last meer van plakkerige ellebogen.

Als je er alleen maar overheen schilderd zal het probleem blijven aangezien de hars uitzet als het warm wordt.