Spaarlamp kleuren.

Kan ik een spaarlamp insmeren met nagelak om de kleur te veranderen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.8K

Het beste antwoord

op zich kan dat wel met een spaarlamp. Zorg wel dat je geen lak tussen de pakking en het glas laat lopen, want dan kan de pakking los komen zitten. Doe het niet met een ledlamp want die wordt zo heet, dat een extra laag aan de buitenkant wel eens kan zorgen dat de lamp in no time van de hitte uit elkaar springt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Jammer .
Nou ik heb het al gedaan hoor !!!
Fluitje van een cent ..............en het scheelt heel veel geld !
En ik heb prachtig rose licht !
BEDANKT !
Ans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel plezier ermee. welke kleur is het geworden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje voor de tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en nu weet ik meteen waar het woord PARFUMlamp vandaan komt, want je ruikt het wel:-P

Andere antwoorden (5)

nee,want dat gaat stinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dit kan je doen met een spaarlamp of ledlamp en op deze manier is het goedkoper dan een dure kleurlamp aan te schaffen.

gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter gewoon gekleurde lampen kopen:

http://www.megaelektro.nl/product/lichtbronnen/spaarlampen/megaman-spaarlampen/gekleurde-spaarlampen

http://www.elektronica-shop.nl/contents/nl/d1228.html?gclid=COHuoaTQ1acCFUGHDgodCmnT9A

http://www.energiebespaarshop.nl/spaarlamp/rood-gekleurde-spaarlamp-11w-e14

http://www.lampshop.nl/contents/nl/d95_Feestverlichting_en_lichtslangen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet doen met nagellak. Ik heb het wel eens gedaan met een 'waasje' beige verf in een spuitbus. Niet teveel over de lamp spuiten, maar slechts wat 'mist'. Een spaarlamp wordt niet zo warm, en het effect is een veel sfeelvollere verlichting!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , ik doe niet anders .gisteren nog eentje bijgekleurd . Bij de bouwmarkt kan je potjes verf op waterbasis kopen in diverse kleuren . Ik heb er zojuist 'n paar gevonden . Merk : Rambo . ander merk van Praxis : mengkleur voor muur- & structuurverf nr. 480 .Kleurnaam houtbruin . Met 1 potje doe je 300 jaar .

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het doet terwijl de lamp brandt is het in 1 minuut droog !