een tijd geleden kocht ik een mooie brede leren riem afgezet met antieke bruine muntjes, beetje romeinse stijl...wie weet waar ik m terugvindt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Bij die one night stand van vorig weekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ging de broek ook bij uit, maar die mist ie schijnbaar niet.
Kimath
13 jaar geleden
Haha, leuk antwoord.
Is het deze?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was jij het? ö
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SSSTTTT.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tissem niet, maar best mooi! Thans moolke!! Waar te koop? Groet. Jeroenk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeroen, helaas! Ik heb op google riem met muntjes ingetoetst en hem direct op de 1e pagina gevonden, maar nu zie ik hem niet meer. Ik kijk nog eens en als ik hem vind, hoor je van me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee bedankt voor de moeite: bin ilsemedia openen lukt me niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En voorkeurspelling sluiten Ook niet