hoe krijg ik de lucht van braaksel uit onze leren bank?

Ons zoontje heeft vanmiddag flink overgegeven op onze leren bank. Het bleef mooi in de naad staan, dus ik hoop dat daar niet te veel is ingetrokken. Ik heb zo snel mogelijk alles er afgeveegd, daarna met een sopje na gepoetst. Net nog het bewuste stuk ruimschoots in de olie gezet.
Maar ik ruik het nog! Hebben jullie nog tips of moeten we gewoon geduld hebben tot de lucht vanzelf weggaat?

Al vast bedankt voir het meedenken!

Toegevoegd na 1 minuut:
voor het meedenken natuurlijk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
10K

Antwoorden (5)

Tip van de moeder van me ex...soda..gewoon droog erover heen strooien en een paar dagen later opzuigen. (wel even op een plek buiten het zicht kijken of het geen vlekken geeft, maar lijkt mij de meest veilige methode)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets...op een leren bank kan je weinig smeren...alleen wat leervet..
de geur gaat vanzelf weer weg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst met een sopje schoonmaken, daarna met een ledervet insmeren, goed inwrijven en uitwrijven. Bij mij hielp het, dus moet het bij jou ook lukken!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt een beetje raar, maar koffiepoeder helpt. Erop strooien, tijdje laten zitten, en dan opzuigen. Deze tip komt van een taxichaffeur die met enige regelmaat dronken klanten in zijn auto heeft. Naar zijn zeggen heeft hij ook altijd een open pak koffie in z'n auto staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mocht dit nog een keer gebeuren doe dan een flinke scheut azijn in het water en doe daar de bank/vloer of daar waar het ligt dit werkt echt!