Hoe kan ik, net als bij google.streetview, zicht krijgen van bovenaf, uit de lucht, gefotografeerd? Welke site moet ik dan aanklikken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
6.8K

Antwoorden (3)

Het eenvoudigste is Google Earth installeren.(en dan de gewenste opties aanvinken)
Google Maps lukt ook wel.(maar is fragmentair)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje....alleen in combi met streetview vind ik google maps weer makkelijk, maar das persoonlijk....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je .
Maar wanneer je met Google Earth bezig bent zit je met de hele wereld voor zich ...en biedt veel meer opties.
Ook om bestanden te bewaren en om een ganse tour te maken (en te bewaren ).
Eigenlijk hou ik meer van Panaramio ... die laten essentiële dingen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hield me bij de vraagstelling haha....
Maar ben het pv met je eens...
Voordeel van maps is, je hoeft niks te installeren.
Das nadeel van earth..
Panaramio is top proggie, maar voordeel van google is, ik ben groot, ik kan alles makkelijk koppelen aan elkaar, het gebruiksgemak in combi met facebook of hyves is enorm..
Je hebt streetview en google maps...

Als je google maps hebt, heb je standaard zicht van bovenaf, links staat een poppetje, dan kan je dus streetview toepassen...
Poppetje naar de plek van bestemming brengen, alles wat blauw oplicht, valt onder streetview, en is dus opgenomen in de database.

Kan zijn dat je andere instellingen hebt dan ik, als ik inlog op google maps, dan zie ik alles van bovenaf...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast Google (Maps.google.nl) bestaat er ook nog bing maps (maps.bing.com) en Yahoo maps (maps.Yahoo.com)

Deze sites hebben alledrie een knop sateliet/satellite, waarmee je luchtfoto's kunt bekijken.