Ik zag dit bij een fietstochtje laatst in het weiland staan.

Wat is dit voor een ding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die op de foto is waarschijnlijk voor een milka-koe! (+ van mij voor je speurwerk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gevonden! Een aquatub.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was er eerder dan vandaag, over gestruikeld;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me wel frisjes om het in de winter te gebruiken ... (eens je erin zit, wil je niet meer uit komen, me dunkt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een maf ding! En dan zo midden in een weiland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, deze staat bij mij vlakbij, ik ben er ook wel eens langsgelopen. Er zit daar een winkel/bedrijf die die dingen verkoopt, dus vandaar dat er zo een in het weiland staat, en met zo'n opzichtige kleur.

Andere antwoorden (9)

het zal wel een stuk kunst zijn
want er zit een deksel op en er is een spiraalvormig stuk aan vast gemaakt

ik denk kunst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk om regenwater op te vangen om planten enz goedkoop water te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk een zwembadje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat spiraalding lijkt wel een stuk van een giga-knijper, en het roze ding een ingegraven giga-bloempot.
Maar ja, dan kan het nog steeds kunst zijn, en zelfs als het ook een zwembadje is kan dat - toegepaste kunst.
Het lijkt alleen geen logische plek voor een zwembadje, en er zijn ook geen loopsporen die er naartoe leiden.
Dus misschien inderdaad een opslag van iets, of toch kunst.
Navragen bij de boer? Zoeken of er een site is met overzichten van kunst in de omgeving?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
roze snelkookpan voor koeienvlaaien en paardenvijgen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een kleine biogasinstallatie? Het kan best gewoon kunst zijn, maar er lijken me ook afsluiters aan beide einden van die spiraal te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Ziet als de grootte rose bloempot druit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij iets van het waterleidingbedrijf. Je ziet ook het bord met een z erop staan. Die geeft aan dat er een leiding ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een ouderwetse waterput, in een nieuw roze jasje. Waarschijnlijk als kunst bedoeld.