Ik zag dit bij een fietstochtje laatst in het weiland staan.

Wat is dit voor een ding?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het zal wel een stuk kunst zijn want er zit een deksel op en er is een spiraalvormig stuk aan vast gemaakt ik denk kunst..

Ik denk om regenwater op te vangen om planten enz goedkoop water te geven.

denk een zwembadje.

Dat spiraalding lijkt wel een stuk van een giga-knijper, en het roze ding een ingegraven giga-bloempot. Maar ja, dan kan het nog steeds kunst zijn, en zelfs als het ook een zwembadje is kan dat - toegepaste kunst. Het lijkt alleen geen logische plek voor een zwembadje, en er zijn ook geen loopsporen die er naartoe leiden. Dus misschien inderdaad een opslag van iets, of toch kunst. Navragen bij de boer? Zoeken of er een site is met overzichten van kunst in de omgeving?

roze snelkookpan voor koeienvlaaien en paardenvijgen

Bronnen:
Kees

Misschien een kleine biogasinstallatie? Het kan best gewoon kunst zijn, maar er lijken me ook afsluiters aan beide einden van die spiraal te zitten.

Nou kijk. Ziet als de grootte rose bloempot druit.

Het lijkt mij iets van het waterleidingbedrijf. Je ziet ook het bord met een z erop staan. Die geeft aan dat er een leiding ligt.

Dit is een ouderwetse waterput, in een nieuw roze jasje. Waarschijnlijk als kunst bedoeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100