Hoe kun je de schijnaardbei bestrijden in je gazon op een natuurlijke manier?

Uittrekken helpt niet. Gras er daarna overheen zaaien leidt niet tot ontkiemen van gras maar tot terugkeer van deze nep aardbei.
schijn aardbei dus maar dat woord kan ik dus niet uploaden in de vraag via deze site.

2 jaar geleden
in: Tuin
4.9K

Antwoorden (1)

De schijnaardbei is alleen te bestrijden door alle ranken zoveel mogelijk steeds uit te trekken. En het is nogal een hardnekkig plantje, dus je zult het moeten blijven doen. Ik ben in mijn eigen tuin er al 9 jaar mee bezig, en het wordt wel wat minder nu...