Zinken emmers of gieters reinig je met heet zeepsop en eventueel een fijn schuurpapiertje.
fremar
3 jaar geleden
Zorg dat de prullenbak goed droog is. Breng voorzichtig aceton aan op de olievlekken (doe dit wel op een koele plek, niet in de volle zon of naast een kachel). Reinig daarna het hele oppervlak met een zuiver katoenen doek.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Amadea
plus
Inderdaad de beste methode. Kan ook met nagellakremover (bevat meestal ook aceton en/of ethylacetaat)