Waar kan ik aaltjes kopen ter bestrijding van rouwvliegjes?

Ik wil het graag in de winkel kopen, niet via een online webshop. Ook hoef ik ze maar voor 3 kamerplanten te gebruiken, dus ik wil niet enorm veel aaltjes. Bij wat voor soort winkels kan ik hier naar kijken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Tuin
2.2K
Rieneke1
3 jaar geleden
Heb je al kaneelwater geprobeerd?
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Ik wel, bij mij werkte dat niet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@rieneke1 Ik heb dat vroeger wel eens geprobeerd maar dat werkte bij mij toen niet. Bij jou wel? Zo ja, hoe heb je dat gedaan?

Antwoorden (1)

Bij onder andere Hornbach, Praxis en Intratuin. Dus je kunt ze als particulier (i.v.m. corona momenteel op afspraak) gaan kopen bij grote bouwmarkten en tuincentra.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel!