Hoe haal ik konijnen poep uit een kunstgrasveld?

Mijn konijn heeft echt mijn hele kunstgrasveld als wc gebruikt.. Overal waar ik kijk liggen keutels. Hij was altijd hok zindelijk, maar vond het grasveldje blijkbaar ook wel geschikt als wc.
Hoe krijg ik die keutels ooit allemaal er vanaf?... Het gras had ik gekocht voor mijn kleine kinderen om op te spelen...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Tuin
3.1K
ronron1212
5 jaar geleden
Probeer het met de stofzuiger de zak daar na direct weggooien.
Amadea
5 jaar geleden
Misschien had het konijn de hoop dat er écht gras zou gaan groeien als hij het flink zou bemesten?

Antwoorden (1)

Dat zou je prima met een bladzuijer kennen doen. Ik vrees alleen dat dit niet zolang zal duren n.a.v. een antwoord van Eddijst, welke handeld over het houden van konijnen op kunstgras.
https://startpagina.nl/v/wonen/tuin/vraag/92670/ervaringen-goedslecht-konijnen-kunstgras/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Sorry voor de taalfouten Ik wilde zeggen dat je dat prima met de bladzuiger zou kunnen doen. Was helaas niet te corrigeren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb ik geprobeerd.. helaas zit het vastgeplakt :(