Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je koningsvarens kopen in de handel?

Ik heb nu al alle winkels en markten afgelopen en nergens te vinden. de laatste zei dat is niet te koop dat komt gewoon natuurlijk.
op internet kom ik bij koningsvaren te koop op een immoproject...
Kan is ergens koningsvaren in de handel vinden live of digitaal? en is in het andere geval een manier om een stukje tuin aan mijn vijvertje vol varens te krijgen?

5 jaar geleden
in: Tuin
2.3K
Z512099
5 jaar geleden
Elk serieus plantencentrum heeft vele soorten varens te koop.
liveisgreat
5 jaar geleden
ja ik heb ook al vele soorten varens gekocht...groenblijvende. maar koningsvarens nergens te zien. die blijft wel niet groen maar is zo fantastisch mooi

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Directplant .nl heeft ze eventueel te koop,kwekerij heeft ze,tuinplant.nl op marktplaats bij tuin en terras/bloemen en planten/varens
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Deze plant staat in de catalogus van Het Wilgenbroek voor € 5,-.. Die kwekerij is gevestigd in Oostkamp, zo'n tien kilometer onder Brugge.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En je kunt er zelfs al voor € 3,30 een online bestellen bij ATuin. Maar daar is geen te bezichtigen winkel van; het wordt je tegen betaling toegezonden.
(Lees meer...)
Amadea
5 jaar geleden
liveisgreat
5 jaar geleden
ah Oostkamp is fijn dichtbij huis...ga ik es langs.thx

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding