Wat voor plantje is dit?

Deze plantjes zijn spontaan opgekomen in deze pot. Weet iemand wat dit is? Pot staat onder een kiwiplant, maar twijfel of het kiwi is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tuin
1.5K
Rieneke1
6 jaar geleden
Lijkt er toch wel erg op.

Antwoorden (1)

het lijkt me een campanula soort, dus een lage of half hoge plant met blauwe klokjes.
Staat die ergens in je tuin ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb een stukje verder op in de tuin wat Campanula lactiflora 'Prichard's Variety' staan. Als ik dat blad bekijk is het wat spitser dan het blad van de plantjes in de pot.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een volwassen plant heeft altijd iets ander blad dan een jonge zaailing, dus lijkt het me inderdaad een Campanula.