waar kan je ah moestuinjes kopen?

ik weet dat de actie over is maar ik vraag me af of je ze nog steeds ergens halen kan of mischien een soortgelijk product en waneer start deze actie weer?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Het beste antwoord

Antwoord op een van je vragen :
Deze actie start over ca. een jaar min een maand weer, vorig jaar was deze actie er ook en dat was niet de eerste keer.
------------------------------

Alles is te koop dus deze AH moestuintjes vast ook al is het maar voor een minimale prijs: op Koningsdag misschien wel. Ik gebruik ze zelf niet, geef ze weg, dus dat is een optie. Vraag om je heen, wie heeft ze nog toevallig en ...mag ik ze s.v.p. hebben?

(Probeer eens bij een Weggeefhoek op Facebook, wordt veel weggegeven, misschien deze moestuintjes van AH ook wel.)

Toegevoegd na 5 uur:
Soortgelijke kweek-potjes met een zakje zaadjes en gedroogde basis of aarde was eerder te koop/folder bij de Action, wellicht is er nog een en ander te vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rieneke1
6 jaar geleden
Het is natuurlijk helemaal niet zeker dat deze actie ieder jaar weer terug gaat komen. Afwachten dus, of er volgend jaar weer moestuintjes komen of niet.

Andere antwoorden (2)

Je kunt het op marktplaats proberen, daar zijn mensen die ze willen ruilen of te koop aanbieden!

Toegevoegd na 54 seconden:
En inderdaad, waarschijnlijk over een jaar weer. maar dat kan je niet met zekerheid zeggen. Meestal doen ze het in deze periode omdat de meeste moestuintjes dan meteen geplant kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een soortgelijk product kan je gewoon bij het tuincentrum halen. Daar kan je aarde kopen, zakjes zaad, en ook kleine turfpotjes. In plaats van die potjes kan je ook halve wc-rolletjes klemzetten in een doos, of een eierdoos gebruiken.
Rieneke1
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja maar het gaat om de verrassing
Rieneke1
7 jaar geleden
Ah okee, maar dat is niet duidelijk uit je vraag. Je mag me pb sturen met je adres, dan stuur ik je zaadmatjes van de moestuintjes op bij wijze van verrassing.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
daar weet ik niks van hou dit werkt enz maar hoeft niet ik wacht wel tot volgend jaar
Rieneke1
6 jaar geleden
Okee, maar het is niet gezegd dat ze het volgend jaar weer doen he. Hoe dan ook succes met je (grote) volkstuin :)