Stel ik span vogelnet over mijn hele tuin, mag dat of moet ik dat aanvragen?

Ik span het dus van schutting tot schutting zonder extra bouwwerk.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat zielig voor de vogels die in het net verstrikt raken. Krijgt u straks nog een klacht wegens dierenmishandeling
Als men vogels wil weren kan men ook gebruikte glimmende CD's overal ophangen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb uw vorige vraag zojuist gelezen. Het gaat om uw eigen volière met een open dak. Dat is een heel andere reden, u wilt de vogels juist niet weg laten vliegen.

Antwoorden (1)

Dat mag zo maar, zonder aanvragen, als je het alleen gebruikt om vogels tegen te houden en niet om vogels te vangen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar eat ga je doen als er vogels in verstrikt raken ?? Ik heb er hier wel eens vast gehad in een aardbeiennet 'dat was geen pretje. Meteen die ondingen weggedaan ; eet maar lekker mee, er is genoeg.
Rieneke1
7 jaar geleden
Marleen, om het over egels nog maar niet te hebben, die raken ook vaak verstrikt in die ondingen. Maar wellicht wil VS de tuin catproof maken? Het net moet natuurlijk sterk genoeg zijn, maar de clou is vooral dat het retestrak gespannen staat. Zo raken vogels er niet snel in verstrikt.