hersteld een oude laurierhaag, die is ingekort tot op het blote hout , zich nog ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als er geen zware vorst overheen is gegaan na het snoeien grote kans van wel .

Antwoorden (2)

Ja.
Als de wortels goed in de grond zijn blijven zitten, zal de laurier weer volledig uitlopen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn hier nogal wat soorten in, weet niet welke soort jij hebt.
Maar zonder uitzondering, laten ze zich helemaal terug snoeien tot aan het kale hout
Op dit kale hout zitten slapende knoppen
Die kan je zo niet zien, maar zitten er wel.
Na verloop van tijd, al een flink eind in het voorjaar, als alles al is uitgelopen, zullen deze slapende knoppen ook gaan uitlopen.
Pas in de zomer zullen het flinke scheuten gaan worden.
Dus voorlopig even geduld, maar het komt goed.