Waarom blijven lindebloemen hangen ?

Vreemd, we herinneren ons dat niet van vorige jaren: deze Zilverlinde heeft bijna alle blad laten vallen, maar de ( uitgedroogde ) bloemen blijven massaal zitten.
Is dat goed of slecht teken?
De boom is 64 jaar oud.

Picture for question
Z512099
8 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Het beste antwoord

Aan deze boom zitten niet de uitgedroogde bloemen maar de uitgedroogde vruchtjes.
Aan deze vruchtjes zitten kleine platte blaadjes, die mogelijk een beetje op bloemen lijken