Wat is de naam van deze plant?

Vermoedelijk begonnen als onkruid, nu al zo'n meter hoog en 4 zijtakken. Heeft iemand enig idee wat dit gaat worden? Zie foto, het gaat om de plant tussen in (in het midden)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb ze ook veel. Trek ze er steeds uit. Maar zo groot zijn ze niet lelijk. Komen er ook bloemen oid in?
Ik volg de vraag met je mee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zitten bloemen in, alleen zie je het amper als bloemen, het zijn de kleinen geelgroene dotjes tussen de bladeren.
Mogelijk zaad uit een vogelzaad mengsel, daar zitten vaak groente zaden tussen.

Antwoorden (1)

Het lijkt heel sterk op een van de velen soorten spinazie.
De plant staat in bloei en ook dat klopt met spinazie.