De bak onder mijn tuin-ornament is een beetje scheef gezakt, waardoor het overstromende water er aan een kant uit komt. hoe krijg ik die waterpas?

Onder het ornament zit een ronde kunststof bak van bijna 1m. doorsnede en een meter diep voor de waterpomp. Het ornament staat op een rooster.

De bak is een beetje scheef gezakt. Daardoor stroomt het water aan een kant over de bak (bij regen) en spoelt daar de grond weg.

Hoe krijg ik de bak weer netjes waterpas?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ik denk dat er weinig anders op zit dan alles eruit te halen en een vloertje te storten van waterpas beton.
Dikke tegels zou ook nog kunnen maar die verzakken eerder dan beton.
Het zal een vervelende klus zijn maar daarna staat er dan ook weer alles prachtig bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit niets anders op dan het ornament weghalen en de bak weer waterpas zetten. Onder de bak zoveel mogelijk platte stenen leggen zodat het niet weer wegzakt.