Is er iemand die deze planten kent?

Ik vraag me af of deze planten ook de winter overleven. Heb binnen geen plaats, maar buiten genoeg. Kunnen deze dus buiten geplant worden?

Toegevoegd na 9 uur:
En deze met witte bloemen. Hoe heet die?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Nee, deze planten gaan buiten niet overleven.

De bloeiende plant is een kalanchoë, sowieso geen plant die lang mooi blijft, maar zeker niet vorstbestendig.
Ik kan niet zo snel op de naam van de groene plant komen: wel weet ik dat het een plant is die het binnen uitstekend zal doen, maar buiten zeer snel dood zal gaan.

Toegevoegd na 19 uur:
De onderste plant is een yucca.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met deze spelling wordt de plant ook wel gevonden op google.
http://www.123kamerplanten.com/verzorging-tips/kamerplanten-encyclopedie/spathiphyllum/ https://www.youtube.com/watch?v=Tgq30oulqCw
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik was heel verrast dat ze de tweede toegevoegde vraag goedkeurde, maar je reageerde heel snel. Bedankt voor je antwoorden.

Andere antwoorden (1)

Met de kalanchoe kan je het proberen: dicht tegen de muur zetten en als het dreigt te vriezen, inpakken in bobbeltjesplastic en kranten. Het blijven wel kasplanten. Ik heb ze zo op het balkon wel overgehouden maar je moet ze wel pamperen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En de spatyfillum kan beslist niet buiten overleven in de winter.Die moet echt binnen blijven.