Hoe knip ik de bloesem die hoog in de boom zit?

Bij mij om de hoek staan een aantal vlieren, hiervan wil ik de bloesem
gebruiken om wijn te maken. Nu zit de meeste bloesem te hoog (ca. 2m) met een trappetje kom ik er niet bij, maar wat handig zou zijn is een
verlengde schaar, waarmee ik toch de bovenste bloesem kan bereiken.

Iemand een idee of dit bestaat en zo ja, waar en hoe ik dit kan vinden?
Andere tips zijn ook welkom uiteraard :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

ja,van die lange die bestaan in allerlei versies,ga maar eens naar een tuincentra of sommige doe het zelf zaken.
https://www.google.be/search?q=lange+snoeischaar&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Z2FOU-OUN4HgOLLogagG&ved=0CEgQsAQ&biw=1164&bih=594
fremar