Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een oplossing voor het voorkomen dat de stoelpoten van onze tuinmeubels door de spleten van het vlonderterras steken?

Ik heb al wel beschermdoppen op internet gevonden, maar dan wordt het oppervlakte te weinig vergroot, en steken de stoelpoten nog steeds door de openingen in de vlonder.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou kunnen proberen om onder elke stoelpoot een klein plankje te maken dat net iets groter is dan de openingen in de vlonder. Dit is wel wat werk en ik weet niet of het mooi zal worden maar het valt te proberen. Ik hoop dat u er wat aan heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke stoelpoot in een tennisbal steken. En deze evt een ander kleurtje geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Wat een vernuftige oplossing.+++++++
Je hebt er niet bij verteld of de stoelpoten van hout of metaal zijn. Zijn ze van hout dan maak je een paar plankjes die passen samen op de stoelpoten voor en achter of op de stoelpoten links en rechts en die schroef je onder de poten vast. Zin het metalen buispoten dan kun je dergelijke strips er onder lassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad 2 poten onderaan met elkaar verbinden door een horizontale lat.
maar dan moet je wel weten of het kunststof of ander materiaal is

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding