Hoeveel kilo kan een luxe tuinstoel van kunststof dragen?

Ik bedoel zo'n tuinstoel die je in verschillende standen kan zetten.

Rieneke1
10 jaar geleden
in: Tuin
8K

Het beste antwoord

vaak max 100 kg.
staat er meestal ook op vermeld.

waar deze stoelen vaak stuk gaan, is wanneer iemand met zijn volle gewicht op de voorste "plankjes"gaat zitten. is dus wel een kwestie van gewicht goed verdelen.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een stevig persoon kan er op zitten. Het is echter wel afhankelijk van de leeftijd en kwaliteit van de stoel. Een hartman kan meer hebben dan een leenbakker. En gaat ook langer mee.