Weet iemand een manier om het waterdrink bakje voor vogels in de tuin schoon te houden?

Het water wordt altijd zo snel groen weet iemand hier een oplossing voor of gewoon vaak schoon maken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

In de zon zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf spoel ik het bakje in onze tuin regelmatig om. Gooi het eerst leeg om vervolgens flink te laten overstromen. Voornaamste reden hiervoor is om een muggen"plaag" te voorkomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Regelmatig is in dit geval wekelijks. Zoals de vorige reaguurder cynisch zei, zet het bakje indien mogelijk in de schaduw.