Weet er iemand hoe je terrasplanken met groefjes wat stroever kunt maken ?

De planken zijn vaak behoorlijk glad, alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Met HG permanente anti-slip, maakt gladde tegels en natuurstenen (vloer)oppervlakken, alsmede douchebakken en badkuipen van email en keramiek stroef. Dit product is uitermate geschikt om plaatselijk toe te passen. Vanaf nu hoeft u nooit meer bang te zijn om uit te glijden in de badkamer, de trap, het portiek, enz. HG permanente anti-slip is zowel binnen als buiten toepasbaar. Maak het te behandelen oppervlak schoon en vetvrij. Spoel het oppervlak goed na met water en neem het overtollig water op met een spons of waterzuiger. Laat het oppervlak drogen. Zorg dat het oppervlak dat behandeld wordt met HG permanente anti-slip goed wordt afgeschermd van de rest van de ondergrond, zodat het product op het te behandelen oppervlak blijft liggen. Dit kan bijvoorbeeld door 2 lagen schilderstape om het te behandelen oppervlak heen aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vader heeft het op zijn vlonders gebruikt en dat is prima gelukt, kan dus ook op andere ondergronden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je twijfelt, dan kun je de HG klantenservice bereiken, tijdens kantooruren (09.00 uur - 17.00 uur) bellen met onze klantenservice: +31 (0)36 5494700