Waar kan ik in deze tijd van het jaar rieten afrasteringsmatten kopen?

een keten in de randstad zou fijn zijn.
tuincentrum wellicht, of bouwmarkt?

Rieneke1
11 jaar geleden
in: Tuin
1.9K

Het beste antwoord

hier kan je ze bestellen rollen van verschillende hoogte ,ook van 1 meter en ook lengte heb je verschillende ik dacht tot 6 meter ,en anders tegen het voorjaar dan komen ze zeker in de doe het zelf zaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knap gevonden! +

Andere antwoorden (4)

Afrasteringsmatten van riet, zijn er wel, maar zijn weinig te koop.
Soms bij een tuincentrum wel te bestellen.
We hebben ze zelf wel eens verkocht, maar alleen op bestelling.
Beter voor dit doel zijn de heidematten, veel mooier van kleur en eenvoudig te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
wat ik zoek zijn die matten op rol, van plm 1 mtr hoog, om de voorkant van je balkon mee af te rasteren.
enig idee waar die nu te koop zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraag ging over rietmatten, vroeger zeer algemeen, maar tegenwoordig schaars.
geen idee of ze nog direct leverbaar zijn, mogelijk mote je het bestellen bij een tuincentrum, bouwmarkt of zo iets.
Andere matten zijn wel zo te koop, zie ook het antwoord van Maria.
Bij de Gamma zijn ze nog wel te koop.

Er is keus uit boomschorsmat,heidemat en wilgenrol.

http://www.gamma.com/assortiment/tuin/schutting-en-hekken/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
dank, maar dat zijn complete schuttingdelen van 180 cm hoog.
ik bedoel die rietmatten van plm 1 mtr hoog, waar je de voorkant van je balkon mee kan afschermen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het,nee dan zijn deze zeker te hoog,of je moet er een stuk vanaf knippen,maar dat lijkt mij geen optie.
Heel recent nog gekocht bij "De Hornbach"te Alblasserdam. Dus nog te koop. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb meer dan 600 advertenties over tuinafscheidingen afgeschuimd, maar heb slechts 1 advertentie over rietmatten kunnen vinden.
Gaat over een rol van 10 meter met een hoogte van 140 cm.
Kost helemaal €10,- , dus bijna voor niets!
Als je interesse hebt,zie dan mijn bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, lengte is 6 meter, geen 10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
dank keesje, maar het is in groningen, aan het eind van de wereld ;)