waar kan ik goedkope (onder 15 euro) tuindecoratie kopen/bestellen?

met surprise heb ik iemand getrokken en diegene wil iets voor in de tuin. het liefst iets met eekhoorntjes/vogeltjes of iets met vijver.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Het beste antwoord

Bij de tuincentra hebben ze zowel dure als goedkope decoratie, daar kun je vast wel iets vinden, verder kun je bij Blokker, Marskramer en de Action kijken, al is de kans dat je daar wat vindt, wel kleiner, omdat het er nu het seizoen niet voor is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahha dankjewel!!

Andere antwoorden (3)

Je zou bij de buitenafdeling bij de Blokker kunnen kijken en met een beetje geluk heeft de Xenos nog herfstgerelateerde producten. Ik denk dat je ook goed zou kunnen slagen bij de Action; dan blijf je in ieder geval binnen je budget.

Ook zou je een tuincentrum aan kunnen doen, want zoals de naam al zegt: daar vind je wel wat voor in de tuin!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken bij Leen Bakker.
Daar lagen vanmiddag diverse afgeprijsde tuinartikelen
Zoals vogelhuisje vijverballen verlichting alles met 50 procent korting.
Waren nog restanten maar toch de moeite waard om eens te kijken en goedkoop te slagen.
Succes ermee.
11 jaar geleden
Je kan ook div. vetbollen en zakjes pinda's kopen voor de vogels, bij het tuincentrum hebben ze vaak een hele sortering op schaal. Leuk om te geven en heerlijk voor de vogels :-)