Hoe kun je biofilm voorkomen in je zwembad?

Heb chloor geprobeerd maar dat is niet effectief genoeg.

Toegevoegd na 7 minuten:
En ik gebruik ook een pomp met een filter maar na 4 dagen gaat er toch echt biofilm groeien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Dmv een filter in je zwembad te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan. Verder zou ik na elk gebruik het oppervlakte van het water en de zijkanten van het zwembad (tegen de wand aan het oppervlakte) met een stoffen schepnet (met zeer kleine gaatjes) een keer goed schoon schrapen als het waren ;)