Waar kan ik goedkope parasols kopen ?

Wij hebben een klein budget, onder de 50 euro.
Die 50 euro bestaat dan uit parasol en een losse parasolvoet.

Weet iemand waar ik dus een goedkope parasol kan vinden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.7K

Antwoorden (6)

Overal ... Tis nu uitverkoop... Xenos.. Kwantum. Gamma praxis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens bij de Blokker kijken.
Daar hebben ze prima pasarols en parasolvoet voor een mooie prijs.
Je zou ook op Marktplaats kunnen kijken.

Toegevoegd na 46 seconden:
pasarol....leuk woord! Maar ik bedoel natuurlijk parasol! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Leen Bakker kom ik uit op 42,50 euro: een grote parasol met (vulbare) voet (22,50 + 19,99):

http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/parasols/parasol_overzicht.aspx#1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat er ook nog een van 12,50 maar helaas is die niet beschikbaar op het moment.
Ga eens bij de Kwantum kijken, hele betaalbare prijzen.
Voor 30,00 euro totaal heb je al een parasol en een parasolvoet.

Toegevoegd na 19 seconden:
http://www.kwantum.nl/tuinartikelen/parasols-en-partytenten

Toegevoegd na 29 minuten:
Ga anders eens naar de Action daar heb je echt de goedkoopste parasols.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De goedkoopste is een witte parasol, ik ben bang dat die dan zo snel vies gaat worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen witte parasol maar ecru.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nog licht :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben hier zo niet echt een action in de buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga dan eens op zoek naar een Action, scheelt je toch een hoop geld!
Loop eens binnen bij een kringloopwinkel: vaak vindt je hier de mooiste dingen voor een heel klein prijsje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt :)
burgos
11 jaar geleden
Das toch wel de beste tip het kan niet, maar ik zou +++ geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste burgos, je zou eens moeten kijken wat mensen allemaal naar de Kringloopwinkel brengen!
Ik heb bij de kringloopwinkel een leuke/goeie/stevige parasol gekocht voor maar 4.50 euro!
T'is wel een met bloemetjes , maar ze waren er bijna doorheen/uitverkocht.
Doet de parasol het niet goed of ben ik flauw van de bloemetjes dan ga ik volgend jaar opnieuw naar de kringloop! voor dat geld?!