Waar kunnen wij ronde platte solar verlichting kopen die maar 1.5 cm hoog is in de met blauw licht?

Wij zoeken op korte termijn ronde platte verlichting op zonne energie met blauw licht voor onze tuin.
Deze lamp mag echter absoluut niet hoger zijn dan 1.5 cm.
En en diameter van 10 cm doorsnee.
Wie weet waar deze verkrijgbaar te koop zijn?

11 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Antwoorden (2)

Ga eens kijken op de volgende websites van o.a tuingoedkoop & Conrad, die gespecialiseerd zijn in solar verlichting voor in de tuin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op zoek bent naar blauwe lichtbronnen, kom je bij duurzame led-verlichting uit. Die heb je ook op zonne-energie.
In dit artikel worden een aantal goede adressen genoemd. De meeste verkopen ook Solar-verlichting:

http://www.tuinieren.nl/a/inrichting-en-aanleg/verlichting/led-tuinverlichting