Hoe kan je het beste een stobbe verwijderen?

Onze eucalyptus werd te groot en we werden bang dat de muur van de schuur " opgetild " gaat worden. Nu hebben we hem afgezaagd, hoe kunnen we nu het restant verwijderen? Hij staat tegen de muur tussen de tegels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

RoundUp zal (het restant) van jouw plant ècht elimineren. Succes ermee.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt een stobbenfrees huren dat is de snelste manier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ie verder niet in de weg staat, is er ook een langzame manier:
boor gaten in de stobbe, liefst diep en grootste boor. Hierin blijft water staan en rot de stobbe langzaam weg. Gaat wel een paar jaar duren:-/