iemand een idee waar ik een hertshoorn kan kopen ?

Paar tuincentra geprobeerd maar nog niet gelukt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
2.4K

Het beste antwoord

Ik heb ze vorige week nog gezien bij de Intratuin. Daar zijn ze nog volop te koop, van klein tot groot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weer volop te koop! Rieneke, ze zijn heeeeeeel lang uit de mode geweest ja, maar sinds ongeveer een jaar zie ik ze weer in huiskamers.

Andere antwoorden (2)

deze plant is niet echt meer in de mode.
in plaats van naar een tuincentrum kan je beter naar een bloemen en plantenspeciaalzaak gaan.
vaak is het wel mogelijk daar een bepaalde plant te bestellen.
je bent wat duurder uit, maar de kwaliteit is er ook vaak naar.
succes!
Rieneke1
11 jaar geleden
Er zit een online kamerplantenwinkel in Breda die Platyceriums verkoopt: http://www.kamerplantonline.nl/kamerplanten/groene/platycerium-hertshoornvaren.html
Amadea