In onze tuin geeft deze (normaal alleen groene) plant, nu de mooiste bloemen! Iemand enig idee hoe ik ‘m kan benoemen?

Deze vraag is door mij eerder gesteld via de alom (aan)geprezen GV iPhone-app. Door ernstige onvolkomenheden in deze applicatie is de bijbehorende afbeelding niet bij de vraag geplaatst. Ik probeer het dus nog maar een keertje, maar nu door middel van volwaardige software.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

De callistemon? Zie de bron voor meer foto's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jep!
+
Kristal
11 jaar geleden
precies +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak van het vraagteken maar een uitroepteken!
Klopt als een bus, en je was me net voor. ;-)

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dit de Callistemon citrinus, ook wel bekend onder de Nederlandse naam lampenpoetser.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Getypt en niet gezien dat het antwoord al werd gegeven... Sorry!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom krijg jij nu weer een min?
Kristal
11 jaar geleden
Geen idee waarom die min, van mij een +1 want het is gewoon een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien omdat het een dubbel antwoord is? Maar dat zag ik zelf te laat. Ik lig er verder niet wakker van, hoor! ;-)
Cryofiel
11 jaar geleden
Twee antwoorden die met slechts 02:46 tussentijd zijn gegeven, zijn géén dubbele antwoorden. Van mij dus ook een plus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, van mij ook een plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ook van mij..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+