Houten terras leggen in de tuin.? Zie uitleg.

Ik heb de tuin iets ruimer gemaakt
En ongeveer 3 vierkante meter over,wat aan het terras grenst.
Ik zit te denken om daar hout neer te leggen.
Iemand ervaring daarmee.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K
paulus811
12 jaar geleden
Naar wat voor ervaring ben je op zoek? Hoe het gelegd moet worden? Hoe het mooi blijft? Hoe het staat?

Het beste antwoord

Wat wordt er nu niet glad als je het niet onderhoud.Mos alg zul je zo wie zo ieder jaar moeten verwijderen. Wat je ook op de grond hebt. Je kunt natuurlijk kunst gras nemen en dat het einde van het seisoen binnen halen.Alle producten van steen plastic hout hebben nu een maal onderhoud nodig.Houten tegels zou je b.v. ook einde seisoen weg kunnen halen want 3m2 is nu niet echt groot zijn 12 tegel van 50x50 cm. en leg je die op fijn grind heb je geen last van onkruid ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles moet je schoon houden.

Andere antwoorden (3)

ik heb de houten vlonderplanken laten verwijderen, omdat ze in de winter spiegelglad werden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens met Crea: en niet alleen in de winter, ook in de lente en de herfst, zeker als het niet constant in de zon ligt. Hartstikke gezellig ziet het eruit, maar spekkieglad.
Overigens: ook flagstones hebben datzelfde effect, mocht je dat idee krijgen ;-)
paulus811
12 jaar geleden
Maar het zou best kunnen dat eef daar helemaal niet overheen hoeft te lopen in de winter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*proest*.... goeie Paulus! LOL
Crea en ik hebben wel dezelfde ervaring en dat was de vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog heeft Eef de keus om het wel of niet te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig wel ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoef er in de winter of ,als het geregend heeft niet overheen te lopen.
Anders had ik ze niet gelegd.
+1
Hout is mooi maar moet goed onderhouden worden want daar komt mos op en wordt dus glad bij regen.
Persoonlijk zou ik een bak maken met rondom planken en daarin grint gieten. Oogt mooi, is goedkoop en is nooit glad. Wel een dik PVC zeil onder leggen anders verzakken de kiezels in de aarde en moet u die jaarlijks bijvullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt heel mooi.
Maar een ideale uitlaatplaats voor alle katten van de buren.
gewoon kippengaas op het hout spijkeren ,glij je niet meer uit en misstaat niet