Ik heb (al) 3 Lieveheersbeestjes op het balkon, is dat niet een beetje vroeg?

Ze 'wonen' er al een paar dagen , boven op een paar lege flessen (met dop) en dan ook nog in de schaduw! staat wel heel erg lief!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het stikt er van momenteel. Zag net mn kat in sluipgang een lieveheerstbeestje achter volgen. Dwars door de tuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn er al een paar weken! Met velen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben ze dorst? Of willen ze gewoon een groen blaadje (luisje bij).....

Het beste antwoord

Neen deze over het algemeen vroeg.
Maar ik kan u wel vertellen dat onze water schildpad
ook uit zijn winterslaap is gekomen.En dus gaat de Lente echt beginnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee,het is niet meer te vroeg.Heb er vandaag al tientallen gezien.
fremar
12 jaar geleden
Inderdaad ik zie ze overal al sinds 2 weken ze zijn er weer! Het komt ook door de weeromstandigheden waarom ze er nu al zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lieveheersbeestjes heerlijk .. de lente komt er aan het zijn mijn lievelings insecten ,
heb zelf een tatoo op mijn schouder van zo,n lief wezentje.
echt geweldig.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee is niet te vroeg heb ze hier ookal volop gezien en ook de eerste vlinders al gezien.VOORJAAR !!!

Toegevoegd na 1 uur:
Ze komen bij mekaar om de winter te overleven,dus als het voorjaar word veel op 1 plek te zien.De stippen zeggen niets over de leeftijd,de volwassen dieren die we nu zien zijn een jaar oud en kunnen meerdere stippen hebben.Erg nuttig beestje eten bladluis en in Belgie zelfs beschermt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zag vorige week twee kleine vossen, hebben dus de winter overleeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die heb ik ook gezien dus.Mooi zijn ze en een teken dat het warmer word.Als het weer koud word verstoppen ze zich weer slim he de natuur.Als ik die beestjes vlinders lieveheersbeestjes ed zie denk ik yes voorjaar komt eraan .Kan niet wachten!!!!