Waar kan ik in Nederland een verrijdbare emmer met wielen vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ZubeoypsL._SS500_.jpg

Toegevoegd na 9 minuten:
En hoeveel kost deze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer, Mariejosé, ik kan het nergens voor je vinden. Alle verwijzingen naar deze emmer gaan via het internet en de meeste komen uit Engeland.

Het beste antwoord

Bij de Makro bij de schoonmaakspullen

Toegevoegd na 3 minuten:
Of bij onderstaande link. Googelen op "Verrijdbare emmer" geeft resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is voor in de tuin!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ik niet weten als je een plaatje toevoegt nadat ik de vraag al beantwoord heb, maar ik heb het goed gemaakt door een link naar een emmer met exact dezelfde vorm en alleen een andere kleur toe te voegen!
Cryofiel
12 jaar geleden
Is een tuinslang een idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is al een heel stuk beter, maar in welke niet online winkel te koop ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoeveel kost deze verrijdbare emmer?
Cryofiel
12 jaar geleden
Euh, dat staat er toch gewoon bij? € 19,95 volgens de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ http://www.nijhofbaarn.nl/ is een gewone winkel, met een webwinkel erbij.
Anders naar een grote Intratuin gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit bedoel ik niet kijk naar mijn toevoeging!!
escape
12 jaar geleden
Die toevoeging stond er nog niet toen ik mijn antwoord gaf. En bedankt voor je minnetje, ik zal je volgende keer ook zeker weer proberen te helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen minnetje gegeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom gelijk veronderstellen dat mariejose je die min heb gegeven? Je hebt ook 2 plussen, misschien gaf ze er daar wel 1 van, of heb ze geen plus én geen min gegeven...Hoezo vooroordeel? Minnen worden hier op GV, helaas, altijd anoniem gegeven. Maar dat kan de vraagsteller, in dit geval mariejose, niet helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!