wat doe je als er polybeton verkleurd?

op den polybeton komen er roeste plekken op , wat moeten we doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*verkleurt

Het beste antwoord

Roestvlekken ( = restant van oxidatie) zijn bijzonder moeilijk te verwijderen. Dit komt metname door de gevoeligheid van cement/kalk voor de te gebruiken zuren. Er moet m.i. echt een specialist bijkomen, die de oppervlakte op een specialistische wijze voor u reinigt. Na de reiniging zal een chemische impregnatie volgen. Deze zal in dit geval een bescherming van het beton tot gevolg hebben. A.u.b. niet gaan doehetzelven, dit is echt werk voor de expert. Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In het beton zit grind, ofwel kiezels, in deze kiezels zit soms een beetje mineraal ijzer, na verloop van tijd kan dit ijzer gaan roesten, als dit de reden is, kan je er weinig aan doen vrees ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
polybeton kan je gewoon schilderen