Hoe kun je kippenstront makkelijk opruimen?

Wij hebben (heel idyllisch) een haan en een kip los in de tuin lopen. Gevolgd: ze poepen het hele gazon er onder. Weet iemand hoe we dit makkelijk kunnen laten intrekken of makkelijk kunnen verwijderen zonder dat we iedere vierkante centimeter af hoeven te lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
6.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ontzettend leuk, een kip en een haan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met kippenpoep en hanenpoep ;-)

Antwoorden (3)

Je kan hetharken zodat het beter in de grond trekt en kippenpoep werkt op zich prima als mest. Maar pas op voor overbemesting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met schoonmaak azijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dit weer heb je er niet veel last spoelt weg.Weet niet hoe groot de tuin is maar als hij niet groot is en je hebt buren kan er stankoverlast komen.Je kan ze overdag laten lopen en in de avond in een hok plaatsen zo minder poep in je tuin en het hok elke dag schoonmaken.