ik heb al een tijdje geluids overlast van een klein mus achtige vogel wat kan ik doen ?

klein vogeltje met lang staartje maakt herhaardelijk apart geluid soort geklik, net een hegge schaar ofzo , ben ook wel benieuwd wat voor 1 t is ?

Toegevoegd na 20 minuten:
ik ben er al achter wat voor vogeltje het is een braamsluiper (sylvia curruca)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Antwoorden (3)

Oordopjes / raam dicht / ergens anders gaan slapen.

Het si wellicht een kwikstaartje. Een leuk vogeltje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in de tuin zit en de buurman knipt de heg, is dat geluid slaapverwekkend, vind ik. Stel je voor,dat niet het vogeltje, maar jouw buurman dat geluid produceert, zodat je langzaam in een verkwikkende slaap sukkelt, dan zul je bij het ontwaken dat vogeltje dankbaar zijn!
Dat is, wat je er aan doen kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
he, slaapverwekkende hagenknippende buurman, ben jij dat zelf op de avatar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten het feit, dat mijn buitenverblijf zich beperkt tot een balkonnetje,is dat onze lieve kleindochter met haar ( minder lieve) opa, ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
reden genoeg om lekker door te gaan met het leven.
Ik heb ze ook in die leeftijd, zijn eigenlijk al volwassen.
Moet daar soms gewoon aan wennen, want kleindochters horen toch klein te zijn, maar dit zijn grootdochters :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog maar 12 jaar en al een halve kop groter dan opa, en war jouw eerste zin betreft, dat is wel de bedoeling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze al van 22 !
het ga je goed ( voelt goed)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is dan ook de jongste. We hebben er nog 2 (jongens0 studeren beide in Amsterdam.
Bij mij ook!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zijn er weinig woorden nodig om elkaar te verstaan!!
Ik herken je gezicht van een eerdere actie van me.
heb het net nog even opgezocht.
Leuke meid trouwens, warm en vrolijk!
groeten.
Kristal
12 jaar geleden
aha, kijk, twéé trotse opa's ;-) Is ze pas twaalf Moolkeesje?? Ze leek me echt ouder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26 Augustus wordt ze 13, maar ze is idd (lichamelijk) erg volwassen.
Als ze vroeger kwam logeren gingen we altijd met z'n 3tjes naar een pretpark, of dierentuin, maar als je nu vraagt wat ze het liefst doet, dan is het antwoord: Een dagje shoppen!
En gelukkig hoeft opa dan niet mee, die loopt dan toch maar in de weg en is erg ongeduldig.
Kristal
12 jaar geleden
Ach ja Moolkeesje, maar dan is opa er weer als ze uitgeput maar blij terug komt van het shoppen met oma :-))
Kan ze lekker bij jou uitrusten.
De braamsluiper maakt dat klikgeluid in de tijd dat de jongen uitvliegen.
Dus even afwachten en je "geluidsoverlast" is voorbij.