Hoe hoog moet een vlaggenmast zijmn bij een vlag van 4 bij 5 meter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Als de vlag naar beneden hangt, zal de onderste punt iets meer dan 6,40 m onder de bovenste punt van de vlag zijn.

dat betekent dat de vlaggestok minstens 6,5 meter moet zijn om de vlag de grond niet te laten raken.
12 jaar geleden
Doe maar 12 meter, dan kunnen ze er niet tegen aan lopen, fietsen, rijden.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe maar 6 meter ik spaar vlaggen