Wat is kwartslak/Quartslak en kan ik ook iets anders gebruiken ?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om een betonnen BBQ,waarvan ik het bovendeel volgens beschrijving met kwartslak moet behandelen .
Kan ik hiervoor ivm de hitte ook betonverf of muurverf voor buiten voor gebruiken ?
Of weet iemand waar ze kwartslak verkopen,ik kan het bij geen enkele bouwmarkt vinden.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Het beste antwoord

Kwartslak/Quartslak is niets over te vinden maar omdat in jou vraag beton staat, bij deze een goede site met heel veel laksoorten.

Toegevoegd na 1 uur:
Dit is wat ik nog kon vinden na lang zoeken.

Wilt u de bbq een andere kleur geven kan dat met een goede buitenmuurverf, of een betonverf. Let erop dat er zeker geen siliconen in verwerkt zijn. Op kleur brengen kan met mengtubes die u door de verf kunt mengen.

http://www.azalp.nl/buitenkeukens-en-bbq/tuinhaard-en-betonnen-bbq/7122

Heel veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, het blijft raar dat die ander niet te vinden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt,hij staat in de betonverf, en gaat prima!